پروتز چانه

مرکز زیبایی پروتز چانه و فک

پروتز چانه

مرکز زیبایی پروتز چانه و فک

پروتز چانه، عوارض، هزینه ها و انواع آن

آشنایی با انواع پروتز چانه

کاشت پروتز چانه بسیار ارزشمند است، به ویژه هنگامی که به عنوان مکمل جراحی زیبایی بینی برای ایجاد هارمونی در صورت انجام شود. انواع پروتز چانه با تکنیک های مختلف جراحی برای حجم دهی و تغییر شکل چانه استفاده می شود و در موفقیت آمیز بودن عمل جراحی تاثیر زیادی دارند. در مورد اینکه کدام نوع پروتز چانه نسبت به سایرین بهتر است توافق نظر وجود ندارد و هر کدام از آنها بسته به شرایط و نیاز بیمار به کار می‌روند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. آشنایی با انواع پروتز چانه برای آگاهی از اینکه کدام نوع پروتز برای بازسازی و ترمیم چانه برای شما مناسب تر است ضروری است.

استفاده از مواد بیولوژیکی قابل کاشت به بخشی جدایی ناپذیر از جراحی زیبایی و بازسازی چانه تبدیل شده است. فلزات برای رفع شکستگی استفاده می شوند، اما در درجه اول پلیمرها برای جایگزین شدن به جای استخوان یا بافت نرم استفاده می شوند. انواع ایمپلنت چانه شامل موارد زیر می باشند.

منبع:https://drmahdiani.com/types-of-chin-implants

 هزینه پروتز چانه و فک چقدر است؟

چانه بخش مهمی از ساختار صورت است. یک چانه زیبا و متعادل می تواند زیبایی بیشتری را به چهره ببخشد. اما بعضی از افراد ممکن است چانه ای داشته باشند که از بدو تولد بزرگ است و یا رشد کافی نداشته است و به همین دلیل چهره نامتناسب دارند. در بعضی موارد، ظاهر چانه ممکن است به دلیل آسیب دیدگی و صدمات شکسته و یا به دلیل سوختگی از بین رفته باشد. جراحی زیبایی پروتز چانه می تواند این اشکالات را برطرف نماید. قبل از انجام این عمل جراحی باید موارد زیادی را در نظر بگیرید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. یکی از مهم‌ترین آنها هزینه و قیمت پروتز چانه می باشد.

براساس آمار سال 2018 انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، میانگین قیمت پروتز چانه 2364 دلار بوده است که این هزینه متوسط ​​تنها بخشی از قیمت کل است و شامل بیهوشی، اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نیست. هزینه ها با توجه به محل جغرافیایی کشور یا شهری که در آن می خواهید عمل پروتز چانه را انجام دهید متفاوت است. برای تعیین هزینه نهایی خود با جراح پلاستیک خود مشورت کنید.در طی مشاوره قبل از عمل برای جراحی پروتز چانه، پزشک جراح، جنبه های مختلف روش جراحی را برای بیمار توضیح می دهد، از جمله هزینه ایمپلنت چانه نیز بحث می شود.

منبع: https://drmahdiani.com/cost-chin-implant


با عوارض پروتز چانه آشنا شوید

قبل از اینکه تحت عمل جراحی چانه قرار بگیرید باید با عوارض و خطرات پروتز چانه آشنا شوید تا با آگاهی کامل از خطراتی که دارد این عمل را انجام دهید. البته پروتز چانه برای افرادی که واقعا به آن نیازمندند و دچار صدمات و آسیب های جدی به چانه شده اند دارای مزایای خاصی است. اگر می خواهید فک زیباتر و قوی تری داشته باشید، می توانید این کار را با استفاده از پروتزها و ایمپلنت ها انجام دهید که به قسمت چانه اضافه می‌شوند. عمل جراحی پلاستیک چانه با استفاده از پروتز می تواند در چانه تغییری ایجاد کند که متناسب با پیشانی، بینی و میانی صورت باشد و باعث بهبود ظاهر کلی ساختاری چهره شما شود. در واقع پروتز چانه برای افزایش حجم و تغییر شکل به چانه اضافه می شود و می تواند ظاهری متناسب و جوان به چهره ببخشد.

منبع: https://drmahdiani.com/complications-of-chin-prosthesis





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد